loading...
آبی سافت ا نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
تبلیغات
جواد سکاکی بازدید : 10112 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود

خلاصه اي از مطلب :

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قول دادن خيلي راحت است و با يک کلمه مي‌توان اين کار را انجام داد اما ما اين کار را نخواهيم کرد.


ادامه اين مطلب : قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ... - فارس

1 روز پيش ... برانکو در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي فارس به ترکيه: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود.

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي کنم/ تلاش مي کنيم ... - قطره

1 روز پيش ... قول دادن خيلي راحت است و با يک کلمه مي توان اين کار را انجام داد اما ما اين ... است اما من اين کار را نمي کنم/ تلاش مي کنيم پرسپوليس باکيفيت شود

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

خبرگزاري فارس:قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي کنم/ تلاش مي کنيم پرسپوليس باکيفيت شود برانکو ايوانکوويچ در گفت وگو با خبرنگار اعزامي .

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

19 ساعت قبل ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود خلاصه اي از مطلب : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس ...

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود. via Fars News Agency. 13940405000042_PhotoA.jpg. سرمربي تيم ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار پارسيک - قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم ...

قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود.

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

1 روز پيش ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود.

آدرس : کليک کنيد
برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌ کنم؛ تلاش مي‌ ...

برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌ کنم؛ تلاش ... سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:" قول دادن خيلي راحت است و با يک کلمه مي‌توان اين کار را انجام داد ... از هر چيز از بازيکنان راضي هستم که با انگيزه بالا تمرينات خود را دنبال مي‌کنند. .... اما من اين کار را نمي‌ کنم؛ تلاش مي‌ کنيم پرسپوليس باکيفيت شود نصرتي: ...

آدرس : کليک کنيد



قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکي
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
روبین وب مرجع دانلود جدید ترین نرم افزار ها وبازی های کامپیوتری و فیلم و کلیپ و... .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نصب تولبار

    با نصب تولبار سایت دسترسی به سایت و لینک ها را برای خودتون آسونتر کنید.

    SEO
    SEO Reports for abisoft.rozblog.com
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2159
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 562
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 2,953
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 10,656
  • بازدید سال : 165,864
  • بازدید کلی : 2,624,686